Logo-Merkbinders

waarom

Word gezien & overtuig

Dagelijks worden we geconfronteerd met honderden reclame-boodschappen. Om in al dat media- en marketinggeweld gezien te worden, moet u van goede huizen komen.

En dan bent u er nog niet. Want doelgroepen bereiken is één. Overtuigen en tot actie aanzetten is iets anders. Kwaliteit is natuurlijk belangrijk, maar niet onderscheidend genoeg. Prijs blijkt op korte termijn effectief, maar biedt weinig loyale klanten. En met alleen hard schreeuwen is nog niemand rijk geworden. Wij zijn er dan ook van overtuigd dat in de strijd om de uit te geven euro, ‘verbinding’ – en daarmee  ‘vertrouwen’ – van doorslaggevende betekenis zijn.

Hoe werkt dat dan?
Mensen en daarmee ook uw relaties en (potentiële) opdrachtgevers delen emoties. Ze zijn verbonden door ervaringen. Herinneringen aan een bepaald moment, een omgeving, geuren, kleuren en natuurlijk merken. Juist door deze emoties en herinneringen samen op te halen ontstaat er ruimte om nieuwe herinneringen te maken. Een gedeelde emotie geeft het vertrouwen en de  wil om uw merk (product en of dienst) af te nemen. Om bij te dragen aan het succes van uw merk. Verbinding zet uw merk op voorsprong.

Meer weten of al overtuigd? Bel of mail ons gewoon even!
corner left-topcorner right-top
Wat boeit bindt!

corner left-bottomcorner right-bottom

Twitter MerkBinders